Sotul meu vrea sa bage economiile familiei la forex Scam Teletrade Profit point

 

On Friday, May donotreply@wordpress.com wrote:

 
Buna

Sotul meu a descoperit profitpoint, e la momentul la care vrea sa investeasca o suma destul de mare. Eu am inceput sa caut despre ei, am gasit blogul acesta si plus alte multe chestii negative. Are ceva experienta, nu este chiar unul dintre cei care abia acum aud de forex, insa ideea ce i-a fost propusa: de robot de care nu te atingi “decat de 3 ori pe an” il incanta tare, deoarece doreste un venit pasiv si sigur , nu neaparat mare. Problemele mele sunt legate de obiectivitatea lor, am citit despre roboti care sunt programati sa joace impotriva robotului tau, despre probleme cu banca la care ajung banii de pe profitpoint, despre “problemele tehnice “ cand apar stiri importante, despre modul de angajare defectuos al persoanelor din firma, despre bonusurile lor, o groaza - mi-am pierdut o gramada de timp. 

Exista ceva ce mi poti spune mai detaliat despre modul lor de operare ca sa pot sa-i dau argumente mult mai bune. Si exista vreo prosiblitate, desigur in mod anomim prin care poate vorbi direct cu tine despre experienta ta. I-am explicat ca modul tau de protest este exact ceea ce ar face si el cand cineva l-ar pacali... astept raspuns. 

Multumesc

 

 


 Cititi aici si despre un fel de schema ponzi interna pe care o fac cei de la Profit Point folosind boti (pe vremuri foloseau "Master-traderi". Sa cred cumva ca-i altceva daca i-au schimbat doar palaria?

 

 

Pai ce raspuns asteptati? STAY AWAY! Pe frate-miu il manca-n cur acum sa bage bani in actiuni pe etoro si tradeville, pasamite "nu e acelasi lucru". Ba e FIX acelasi lucru daca le cumperi printr-un broker si nu primesti un "certificat de actionar" semnat de emitent, ci doar de broker. Schemele Ponzi sunt inca la moda, reciclate si cizelate si machiate.

Pentru ca brokerii sunt in opinia mea necinstiti si am suficiente argumente pentru asta, ei cu asta se ocupa de sute de ani, au ceva experienta.

Iar pentru sotul dvs, puteti sa-i spuneti ca FIX de aia m-am bagat si eu la teletrade, si tot asa dupa ce PASAMITE master-ii aia carora le faceau INTENS reclama, dupa care am copiat eu tranzactiile (tot asa automat cum vrea el, "no-touch" - ei, va suna clopotelul?!) dadusera timp de 2 ani de zile NUMAI tranzactii mici si numai pe plus, la nici 2 zile dupa ce am cuplat contul  meu la al lor, au dat TOTI (erau vreo 3 cu acelasi pattern comportamental aparent crescator si disciplinat) tranzactii mari IMPOTRIVA trendului, cum NU MAI FACUSERA pana atunci. 

Si tot contrar tuturor regulilor, CONTUL MEU A FOST DECONECTAT DE AL LOR. Mi s-a spus ca masterii (TOTI deodata - ma lasi!?) insisi au deconectat conturile, ceea ce e absurd pt ca pe ei daca erau reali nu i-ar fi interesat ce fac cei cuplati la contul lor, era treaba copiatorilor daca voiau sa riste copiind tranzactiile. 

Deci dupa deconectare nici macar nu mai stiam ce au facut masterii in continuare ca sa mai pot verifica ceva. Iar a doua zi au disparut (adica nu mai apareau in lista de masteri), nici macar nu puteam reface conexiunea, ca sa merg din nou pe mana lor - ca de aia ii copiasem doar, ca imi placea cum lucrau, ordonat. Sistemul e conceput ca in momentul in care masterul intra pe sens contrar sa-l scoata din lista, stergand TOATE urmele. Prinde corbul, scoate ochii. Au disparut toti care aveau acel pattern disciplinat de scarita, care urca lent, apoi peste vreo 2 luni au aparut ALTII, tot asa cate 2 -3, doi strict crescatori si unul asa-si-asa. Iar ai mei care pasamite dadusera NUMAI pe plus timp de 2 ani de zile, n-au mai aparut nici dupa ce s-a ridicat lira. Vreti sa-mi spuneti ca teletrade e cinstit si ca masterii sunt reali?! Pe bune? Dupa ce am urmarit comportamentul ordonat repetandu-se vreun an de zile?!

Daca stai si te gandesti, cate case de pariuri au aparut, cati brokeri, cata recklama si tehnicile de presiune si boiler-room utilizate sunt specifice, ar trebui sa dea de gandit unui om care nu e manipulat. Din pacate SUNT EXPERTI la manipulare si nu prea ai sanse. Sunt pasivi-agresivi, sadesc indoiala, se folosesc de TOATE butoanele cunoscute si necunoscute inca de public in domeniul manipularii. Eu am studiat metodele si le mai stiu si tot am cazut in plasa lor, pt ca m-am gandit atunci: "cum, o firma atat de mare nu poate fi tepara, nu..." Ba uite ca da: au devalizat o banca nationala folosind inginerie sociala si mita, i-au coinvins sa "investeasca" banii natiunii la forex.

Daca sotul dvs nu cunoaste nivelul la care pot fi manipulati oamenii, sa se uite la 2 filme: Wallstreet Wolf  (+Beekeeper) si Voyagers  (+Welcome to the jungle cu Vandamme) asa o sa vada macar la ce nivel si cat de usor se poate manipula omul. Nu ai nicio sansa ca om obisnuit. Fi-miu care si el stia de la mine ca nu sunt cinstiti, a cazut in plasa celor de la roobet, s-a bagat initial cu skinuri de jocuri si apoi bani si a jucat la ruleta. Si in plus, cineva i-a spart conturile (daca n-o fi chiar cu stiinta lui) si au spalat cca 200.000euro prin contul lui. Treaba e serioasa, nu e de joaca cu ei.

Va contrazic in ceea ce priveste modul defectuos al angajarilor, angajarile se fac pe mustata. Unul din cursanti profit point care stia despre ce-i vorba si-i abordase prin intermediul acestui curs, "a intrat de partea lor", intai ca prozelit, apoi dupa un an de proba ca angajat. Sunt foarte atenti si recicleaza oamenii, adica angajatul daca e "curat" migreaza la o alta firma din domeniu.

Obiectivitatea/corectitudinea e o iluzie care beneficiaza de echivoc. Dvs daca ati fi in locul lor, avand atatea metode de manipulare la dispozitie si practic imposibilitatea de a fi prins, ati fi cinstiti?

Forexul si eToro Teletrade nu sunt "investitie" cum ne spune in reclama, si nici actiunile cumparate prin brokeri. Statistic orice intreprindere cu un numar MARE de variabile e un gambling mascat, cu maximum 50% sanse de reusita - DACA BROKERUL E CINSTIT. Dar daca ai fi broker si ai putea sa iei banii de la prosti (pardon, naivi si dezinformati si usor manipulabili - ah, scuze aia sunt oamenii obisnuiti...) nu ai face-o?

Parerea mea argumentata e ca e o intreprindere francizata la nivel global, bazata pe nise de manipulare care nu sunt putine.

Sotul dvs sa se uite la filme, sa vada deocumentarele despre Ponzi, despre liderii religiilor cu cerc inchis si poate o sa-i vina mintea la cap.
Daca nu, asa cum mi-a spus procurorul, "considera ca ai participat la un curs foarte scump" care te va invata sa deschizi ochii pe viitor.



Reclame google

Reclame google