vineri, 24 martie 2017

Tzeapa/Scam Teletrade si Forex

Cum mi-am luat eu teapa de la Teletrade si Profit Point... Cu zambetul pe buze.

Nu inseamna ca daca treci pe strada prin fata Profit point sau Teletrade gata si iei teapa. Nu..



Erau niste o replici pline de sens intr-un film serial numit... "Escrocii":

"oamenii corecti nu pot fi excrocati" si "poti excroca doar pe unul care se lasa pacalit".



Povestea mea, cum am pierdut in cateva zile o gramada de bani (25000+colaterals). Da, daca nu pierdeam banii aia, nu scriam acest blog. Dar mi-am dat seama de modul de operare al Teletrade si al partenerilor lor si de aceea simt nevoia sa scriu, sa afle si altii cu cine si mai ales cu ce tehnici au de-a face.

Pentru ca cei de la Teletrade, ca dealtfel oricare dintr-un business de success, SUNT FOARTE BUNI si esti total descoperit daca te expui influientei lor.

Intai cate ceva despre mine: am o experienta de vreo 7-8 luni, cateva de tranzactionat pe demo si din pacate una mai scurta pe real. Dar s-ar putea sa conteze si asta: un vast istoric de bani pierduti prin Gerald si FNI.

Teletrade nu face targetare, stiu, cu asta ma ocup, deci probabil sunt atat de multi fraieri incat nu e nevoie sa faca targetare.

Eu am primit la fel ca toti, invitatia "la rece", sa vin la un curs gratuit de educatie financiara. Apoi m-au convins sa vin la unul platit, apoi la inca unul la care au mai adaugat un zerou.. Si intre timp bani pierduti ca sa faci "norma" fara de care nu te califici...

Nu zic, cursurile alea fac banii, si la asta sunt buni, dar puteam sa fiu azi poate mai fericit si cu 25000usd mai bogat daca nu m-as fi dus. E adevarat ca poti castiga mult mai mult. Cuvantul cheie peste care trecem insa muult prea usor este "poti". Efectiv e folosit gresit, corect at fi "ai putea", dar in industria asta toate sunt cu schepsis.

Pe site veti gasi o serie de articole despre modul cum opereaza, care mi se pare foarte interesant, chiar am luat in considerare sa-mi deschid si eu o franciza. Oricum, pare mai lucrativ decat un fornetti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Reclame google

Reclame google