miercuri, 19 aprilie 2017

Atentie la "job-ul" de "trader"!

Pericol: falsul JOB de 'trader'


Sau MLM-ul de success din zilele noastre...

Ati auzit de Avon, Oriflame sau Avon. Poate de rusul ala care printr-un sistem piramidal a reusit sa puna mana pe o treime din banii din Rusia nu ati auzit. A fost arestat ca devenise un pericol national... In fine, problema e ca "trader" nu produce nimic, este doar un jucator de loterie, mare parte (cel putin 50%) din succes sau esec pe forex se bazeaza pe noroc. Da, cu toata disciplina, cu toata tehnica, cu toate cunostintele de psihologie aplicate corect si sistematic, si cea mai buna probabilitate de a nimeri o tranzactie e e maximum 50%. Fiindca sunt prea multi factori aleatorii in treaba asta.


Acum sa revenim la oile noastre:

O parte din musterii Profit Point si Teletrade au fost atrasi pentru asazis-ul job de trader (fooarte bine platit ca altfel nu s-at mobiliza fraierii) si apoi pacaliti prin diverse tertipuri sa-si aduca economiile de acasa.

In primul rand, nu exista meseria de trader si nici nu are cum, fiindca ea nu este mai lucrativa decat cea de gambler / jucator de noroc. Acuma statul sigur ca impoziteaza si castigurile de la jocurile de noroc. Si la fel te impoziteaza si cand retragi din contul Forex mai multi bani decat ai bagat. O sa vad cum pot eu acum sa-i comunic statului ca am pierdut 25.000 usd pe care mi i-a impozitat o data cand i-am castigat din salariu si depozite bancare si sa mi-i deduca din ce m-o mai impozita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Reclame google

Reclame google