miercuri, 19 aprilie 2017

Romania libera, 2010 - cum dracu nu le-am vazut inainte de a pierdebanii?!...


"Sub umbrela unor tranzacţii sofisticate cu valută îşi desfăşoară activitatea în mediul online o sumedenie de case de pariuri care promit românilor câştiguri fabuloase.

George Soros ar muri de invidie dacă ar afla cât pot câştiga pasamite românii din tranzacţii valutare. 85% pentru o tranzactie scurta cu miza mica."

Te ametesc cu informatii contrare, cu avertismente, cu povesti de success, cu detalii si amanunte si nenumarate strategii de nu mai stii de unde ai plecat si unde ai ajuns. Nu mai zic ca-ti dispare cenzura cu totul sub influienta lor si crezi TOATE cacaturile pe care ti le spun cei d ela Profit Point si teletrade...



Vezi aici articolul complet: Ce se ascunde în spatele febrei Forex

http://www.romanialibera.ro/economie/finante-personale/ce-se-ascunde-in-spatele-febrei-forex-198808



Sau aici pe EVZ.ro: Mi-au spus că nu pot pierde, dar am rămas fără 31.000 €"

http://www.evz.ro/mi-au-spus-ca-nu-pot-pierde-dar-am-ramas-fara-31000-EUR-961447.html



Sau aici pe Wall-Street.ro: Fenomenul Forex ia amploare: Cum au pierdut zeci de romani sute de mii de euro

http://www.wall-street.ro/articol/Piete-de-capital/134723/cum-au-pierdut-zeci-de-romani-sute-de-mii-de-euro.html



Si aici pe Wikipedia... Of-of... mai-mai... cum de nu am vazut eu astea cand am cautat "scam teletrade tzepari tzeapa profit point"?!



Vezi aici o listă de țepe forex teletrade, admiral, OIM, euro trade, Profit Point Constanta, adunată la repezeală de pe internetul românesc din 2010 încoace.

Febra Forex... febra prostiei!

Zilele astea chiar mă gândeam că poți vinde chiar orice iîn ziua de azi. Ai deșeuri radioactive - se găseste. Ai rebuturi? Super! Ai prin casă vreun ceva defect sau rablagit? Vărul te rezolvă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Reclame google

Reclame google