duminică, 16 aprilie 2017

Se pare ca se poate face ceva pe cale legala impotriva pacalitorilor peForex

Asociatia vanatorilor profesionisti de fraieri


Am decis sa iau masuri, am citit blogurile din BLOGROLL in dreapta articolelor sau in subsolul paginii si am vazut ca au mai patit-o si altii si ca se poate face ceva impotriva lor pe cale legala. Reclama mincinoasa, presini sa treci de pe demo pe real, sugestii si minciuni, bani disparuti concomitent cu "erori tehnice"....

Am luat legatura cu avocatul Dan Stoicescu care impreuna cu cei de la Constantinof & Asociatii au acumulat ceva experienta cu brokerii astia de forex si cu inca o firma de avocati (alti bani, alta distracie, aceeasi promisiune, ca o sa recuperez banii depusi). Se pare ca "eroarea" (tranzactii date aiurea, dar culmea - sincronizate, prin masteri diferiti, impotriva trendului, dupa care au disparut pur si simplu - pasamite s-au deconectat din proprie initiativa si apoi ce coincidenta! - s-au retras, tot din proprie initiativa) care s-a intamplat la Teletrade s-a mai intamplat si altora - ce coincidenta!

Cei de la Profit Point spuneau ca Teletrade este un broker cu renume, care de obicei plateste, nu face magarii cu sume mici, dar are un istoric de scam in Rusia (vedeti Blogroll) si prin alte parti, este acreditat nu stiu unde si tine la renume. Ce, va mirati ca i-am crezut?!

Pai dupa ce te-au convins sa le dai atatia bani, incepi sa-i crezi in ciuda evidentelor, ca doar... sunt de incredere, nu? Daca te-au convins si pe tine...

Problema principala e cam asa: ei au promis din gura, dar au scris in contract ca esti pe cont propriu si ca nu-si asuma nicio raspundere. Au disclaimer/ derogare inclusiv de la erorile tehnice daca acestea apar...

Si se pare ca apar prin numeroase coincidente tocmai in momentul in care pierzi tu toti banii.

Acum li s-a mai taiat macaroana la Teletrade, nu li se mai permite sa dea bonusurile de 100% din suma. Aceste bonusuri fac parte din iluzie, sunt comune TUTUROR caselor de pariuri,  si pentru ei, au rolul de a-ti facilita tie implicarea banilor (ca doar nu e investire) sau mai precis pierderea intregii sume. Ca daca nu ai avea bonusul ala (bani care sunt de fapt bani fictivi/ imprumutati de la broker cu un cost anume, fiindca nimic nu e gratis la ei chiar daca zice in contract ca nu poarta dobanda), atunci cand contul ajunge la o suma minima, ti se inchid automat toate tranzactiile.

Ei suma aia minima, STOP-OUT, pe care inainte o puteai seta si singur, acum nu o mai poti seta si au scazut setarea default de la 25% in 2016 la 20% in 2017. Deci daca nu ai avea "bonusul", te-ai putea retrage in cel mai rau caz cu 20% din banii adusi initial de acasa,  dupa normele actuale din 2017. Ei, avand bonusul ala de 100%, se face by-pass la regula aia cu STOP-OUT si ti se inchid tranzactiile abia cand contul tau se goleste de toti banii pe care i-ai adus tu de acasa. Deci pleci in pula goala.

Imi vine greu sa cred ca brokerul se indura sa lase toata suma aia  in piata ca sa o castige altii, desi comisioanele incasate sunt nemaipomenit de lucrative, am facut socoteala. Vezi aici pe Forex scam pe Wikipedia - sa-mi fie rusine ca nu am citit asta la timp! Fie prin tranzactii in sens opus, fie prin alte metode, sunt convins ca nu lasa el toata suma in piata. Ni se zice ca brokerul nu are tranzactii in piata in interes propriu... stiu si eu? Cine imparte parte-si face. Ni se zice ca brokerul si firmele de "educatie" financiara adica care fac cursuri platite pentru tranzactionare pe forex cum este si Profit Point nu at da semnale. Si totusi vedem o puzderie de astfel de firme, programe, sisteme, indicatori si antreprenori care vand semnale. Proaste in cazul meu si al altora o gramada...

Pai si la cursul profit point ne spunea: daca cineva ar avea un sistem performant, care sa faca bani pe forex, nu l-at vinde, ca nu at avea nevoie sa-si mai bata capul cu promovarea si vanzarea lui, ca sistemul in sine ar face bani prntru el. Deci castigurile reale vin tot din munca, din munca de a convinge fraierii e adevarat, dar tot munca. NU DIN FOREX cum spun ei si se lauda cu tranzactii nu stiu de care si cat au pierdut sau au castigat - face parte din show...

Ce nu inteleg e cum eu, care sunt pregatit sa recunosc limbajul non-verbal, cand am vazut ca e ceva dubios, nu m-am sesizat?! Te ametesc cu amanunte, cu avertismente, cu promisiuni, toate gramada de uiti si ce mai ai de facut acasa. Am vazut cand "trainer-ul" mintea, dar am ales sa cred ce spunea, fiindca o spunea atat de frumoos!

Subsemnatul,

Fraier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Reclame google

Reclame google