marți, 2 mai 2017

Vezi cum opereaza Teletrade si Profitpoint

 

Obiectivele Brokerului Forex Teletrade NU sunt obiectivele Tale!

Obiectivele Brokerului Forex Teletrade:

(si ale tuturor book-keeper-ilor/ageni de pariuri)

  • Sa mobilizeze banii, sa dea traderii tranzactii ca sa ia Teletrade comisionul (spread)

  • Sa incheie parteneriate cu diversi actori (publicitate, educatie, marketing, vanzari, IT, informatii, banci) pentru a sustine obiectivul principal.

Obiectivele firmelor de educatie precum Profit Point



  • Sa educe oamenii pentru ca ei sa devina traderi, sa puna banii la bataie.

  • Sa primeasca bani pentru aceasta educatie, atat de la traderii in devenire cat si de la brokeri si alte organizatii private (vezi mai jos).

Prin "educatie financiara" inteleg ei sa transmita cunostintele, experienta lor si sa-i "formateze" pe oameni ca sa fie traderi. La curs inveti multe lucruri care at trebui sa se predea in scoala: structura pietei de capital (desi piata forex nu e o piata de capital, nu poti achizitiona capital pe forex), actorii, operatiuni si notiuni de baza, gestionarea riscului (in cazul meu nu si calcularea lui corecta, concret mi s-au promis chestii mai roz decat erau, nu s-au tinut de cuvant si mi s-au ascuns riscuri care au avut in impact semnificativ si care daca le-as fi intuit m-ar fi facut sa nu ma bag in asa ceva).

Obiectivele Optimum Invest


Sa aduca bani in piata forex

sa educe oamenii ca sa-i poata programa, sa-i faca mai susceptibili (asta este termenul ethnic) la iluzie si sugestii.

Sa promoveze si sa sustina iluzia prin povesti de succes dar mai ales prin amploarea fenomenului (e ca in bulgare de zapada), fiindca prin natura lor oamenii au impresia ca daca sunt multi altii implicati si daca e dinamic si daca sunt atatea strategii si programe si aplicatii , e Pomul Laudat.

Ba inca se laudau cu diversitatea celor pe care i-au fraierit, aveau sau voiau sa arate ca au "musterii" din toate domeniile. Uite ca acum au pierdut in rocket scientist. Ce tampit am fost!

Cascati ochii, nu conteaza cat sunteti de pregatiti sau de destepti, conteaza cat de repede va dati seama de adevarata schema, cat de repede va credeti urechilor - ca eu cuvintele le-am auzit, era destul de evident ca e in joc de noroc, dar am ales sa nu le cred. Ulterior m-am apucat si am pus pe hartie caracteristicile jocurilor de noroc si TOATE se regasesc si in FOREX. In afara de sistemul de impozitare.

Daca ceea ce promoveaza at fi atat de performant cum zic, nu at mai pierde ei timpul cu activitati colaterale cum este "educatia financiara", nu ar mai avea nevoie sa minta si sa picteze adevarul ca sa atraga oamenii si sa faca reclama brokerilor. Si asta e evident, asa va au vopsit-o, au pictat in procent "mediu" de 2% pe saptamana. Hmm...

thSDM0VW4X

Treaba asta e veche de cand e Forex-ul, internetul e PLIN OCHI de reclame la forex si de cursuri si sisteme de tranzactionare "de succes", iar market-ul din programul MT4 (Metatrader 4, furnisorul IT al platformei de tranzactionaree din Rusia din cate stiu) este plin de aplicatii si indicatori de semnale care costa de la 0 la cateva mii sau zeci de mii de dolari. Si eu am creat cativa astfel de indicatori in entuziasmul de la inceput. Industria este bine ancorata din toate punctele de vedere. Din punctul meu de vedere este doar o modalitate organizata si sistematizata de a excroca oamenii, de a-I convinge sa joace la in joc de noroc, pentru ca asta este Forex. Vezi articolul cu demonstratia.

Protestul meu generat de o pierdere minora fata de altele, va trece neobservat, la fel ca si avertismentele celor care ne-au predat "cursul gratuit de educatie financiara".

Citeste si:

Falsul JOB de trader sau MLM-ul de success din zilele noastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Reclame google

Reclame google